Nuwejaar

April 17, 2008 at 2:58 am Leave a comment

Deur Roon Lewald

Destyds het die optog nog
uit Distrik Ses gekom
tot by die Tuine-draai,
dan links geswaai
om Nuwejaar
langs Adderley af te laat baljaar.

As die jolers naderkom,
poubont, gekvol ritme en plesier,
hoor jy eers ‘n kléín drom drom:
titteROM-titteROM, terrrr-ROMTROMTROM!

Daartussen maak sy ouboet grootlawaai:
Be-BOEMM! Baba-DOEMM ! !
enne BOEMDOEMBOEMMM!!

Die blink trompette skel terug:
te-te-RÉÉÉ ta-ta-ta-RRRÁ-Á-Á, tra-tra-tra ! !

Die blikfluite
tsjwieee!
en die ramkiekies tokkel:
TINGE-likke-tange-lakke-ting-tang-TENG!

Jou kop word dronk
soos die jolers pronk,
en jou hart rinkink
as die straat weerklink
van die ou geliefde moppies:

“Dsjánne-wharrie-Fébewharrie-Mááát,
Ýpril-My-Dsjóénnn-Dsjoe-láái!!!”
Aaai, mense,
waar is daai dae nou?

Entry filed under: Afrikaans, Distrik Ses, Lewald.

Them Bones Samuel Begg

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Haai!

  • 235,704

Dorpsbewoners

Argiewe

Onlangse Lesers

View My Profile View My Profile View My Profile View My Profile View My Profile View My Profile View My Profile View My Profile View My Profile View My Profile

Kalendar

April 2008
S M T W T F S
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

del.icio.us


